Retourbeleid

1. Algemene regels voor retourzendingen

  • Je hebt maximaal 14 dagen na ontvangst de mogelijkheid om (een deel van) je bestelling te retourneren.

  • Een retour dien je altijd vooraf schriftelijk per e-mail aan te melden via julie@candyville.be. Vermeld hierbij je bestelnummer en de artikelen die je wilt retourneren.

  • Retourkosten zijn altijd voor eigen rekening en worden niet door Candyville vergoed.

  • Bewaar altijd de track & trace-code van je retourzending. Zonder bewijs van verzending kunnen wij geen retour accepteren.

  • Producten dienen:

    • Ongeopend te zijn (geopende producten worden niet vergoed).

    • In de juiste omstandigheden bewaard te zijn: tussen 10°C en 22°C, droog, en vrij van direct zonlicht.

2. Uitzonderingen

  • Er zijn geen retours mogelijk wanneer het juiste artikelnummer geleverd is zoals besteld.

3. Vergoeding bij retour

  • Wanneer je een deel van je bestelling retourneert, ontvang je enkel het aankoopbedrag van de geretourneerde producten terug.

  • Wanneer je de volledige bestelling retourneert, ontvang je het aankoopbedrag terug én ook de verzendkosten van de heenzending. (Let op: retourkosten zelf worden nooit vergoed).

4. Klachten en schade

  • Bij breuk of schade:

    • Stuur binnen 2 dagen na ontvangst een e-mail naar julie@candyville.be met duidelijke foto’s en vermelding van het aantal kilogram.

    • Op basis hiervan kan een klacht bij Bpost worden ingediend.

  • Bij klachten over een product, beschadiging of verkeerde levering:

    • Bewaar het product altijd.

    • Wij kunnen vragen om het product terug te sturen voor onderzoek of vervanging.

5. Vervanging van producten

  • Producten worden pas vervangen zodra ze retour ontvangen zijn.

  • Een retourlabel kan, indien nodig, bij julie@candyville.be worden aangevraagd. (Dit geldt behoudens andere onderlinge afspraken).