LEVERTIJDEN

 

De actuele levertijd is op dit moment is 1 tot 4 werkdagen.

Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je automatisch een mail met daar in de track and trace code om het pakket te volgen.

kievitseitjes BLAUW.jpg

VERZENDEN

 
my first sweethearts.JPG

Bestellingen worden bezorgd door BPost. Bestellingen worden binnen 1 tot 4 werkdagen verzonden.

België

Voor bestellingen tot €180 zijn de verzendkosten €5.70
Vanaf € 180,00 worden bestellingen gratis geleverd.

 

Andere Europese landen

De verzendkosten naar landen binnen Europa bedragen min. €9.95 en kunnen verschillen per land.

NIET THUIS?

Wanneer u niet thuis bent bij de bezorging van uw pakket probeert de bezorger het pakket bij de buren te bezorgen. Wanneer de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen, ontvangt u een briefje in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken. Het kan in sommige gevallen zijn dat je pakketje direct naar een afhaalpunt van BPost gebracht wordt.

 

RETOURNEREN

Wil je een product of bestelling retourneren? Lees dan onderstaande informatie goed door: 

Maximaal binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid je product aan ons te retourneren. Voorafgaand laat je schriftelijk aan ons weten dat je een deel of je gehele bestelling wil retourneren.

(Enkel per mail: info@candyville.eu )


Bewaar altijd de track and trace code van de retourzending. 

  • De producten dienen ongeopend te zijn om het artikel te kunnen retourneren. Indien producten toch geopend retour gestuurd worden, kunnen wij deze niet vergoeden.

  • Producten dienen ook altijd in de juiste omstandigheden bewaard te zijn: nooit warmer dan 22°C stockeren , nooit kouder dan 10°C, en vrijwaren van vocht en direct zonlicht.

  • De retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze worden niet vergoed door Candyville.

  • Wanneer je een deel van je bestelling retourneert, zal je enkel de producten vergoed krijgen die je retour stuurt.

  • Wanneer je de gehele bestelling retourneert, zal je ook de verzendkosten voor de heenzending vergoed krijgen. (Dus niet de retourkosten)

  • Bij een klacht over een product, beschadiging of verkeerde levering, dien je altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

0011.jpg